המלצות

ד.ש
פניתי לשי בגיל 58 , פרשתי מתפקיד ניהולי בכיר בחברה מוכרת והציעו לי בנוסף לפיצויים שבפנסיה מענק של 20 אלף ש"ח,  אני חשבתי שמגיע לי 40 אלף ש"ח ופניתי לסוכן הביטוח שלי שהמליץ לי לדבר עם שי.
נפגשתי עם שי והוא הסביר לי שלפי החישוב שלו מגיע לי מענק פרישה של מעל 200 אלף ש"ח , לא האמנתי , חששתי לבקש מהמעסיק , דיברתי עם חשבת השכר והיא טענה שלא מגיע לי , הצעתי לה לשוחח עם שי והיא הסכימה , הוא הסביר לה במילים מקצועיות את החוק והיא טענה שהוא טועה , סוכם שהיא תבדוק עם סמנכ"ל , אחרי כמה שעות חזרה אליי וסיפרה לי שאושר לי מענק בסך 230 אלף ש"ח  , שי דאג שאקבל אותו נטו ללא מס ואין לי מילים לתאר כמה חשוב להתייעץ לפני שפורשים .
תודה שי וצוות המשרד .
מ.ע 
עבדתי במפעל 44 שנים , כשפרשתי חשבת השכר אמרה לי שאני חייב ללכת להתייעץ לפני שאני מקבל פנסיה.
היא הפנתה אותי לשי כי למפעל יש הסדר איתו , בפגישה הבנתי מה כדאי לי לעשות ואני מקבל פנסיה יפה בלי שיורד ממנה מס הכנסה וגם קיבלתי סכום חד פעמי שאיתו עזרתי לילדים להוריד את המשכנתא.
תודה רבה שי 
ע.ד
כשפרשתי מחברת חשמל חברים הציעו לי לפנות לשי , בפגישה קיבלתי כמה אפשרויות לניצול נכון של הפטור ממס , שי מילא עבורי את הטפסים והיום יש לי פנסיה ללא מס הכנסה.

פ.ק
עבדתי כל חיי ברפא"ל כמהנדס, פרשתי וחברים הפנו אותי לשי , בפגישה עברנו על החסכונות שיש לי ועל התוכניות הפנסיה ושי דאג שאקבל פטורים ממס על הפנסיה וגם פנסיה נוספת מהחסכונות שלי שפטורה ממס.
בחישוב פשוט אני יודע שחסכתי מאות אלפי שקלים.
אני מעריך מאוד את השירות של שי והצוות שלו.
ל.ב
אחרי כל כך הרבה שנים של עבודה קשה הגעתי לפרישה וגיליתי שתהיה לי פנסיה נמוכה מאוד , פניתי לשי והוא עזר לי לקבל פנסיה בלי מס הכנסה , אני ממשיכה לעבוד וגם על המשכורת אני לא משלמת מס בזכות העזרה של שי .
אני מודה לשי וממליצה מאוד לדבר איתו.
ד.נ
יצאתי לפנסיה ולקחתי פיצויים לחשבון, לקחו לי מס הכנסה על הפיצויים וגם על הפנסיה , חבר אמר לי לדבר עם שי , שי בדק לי ועזר לי לקבל חזרה את כל המס ששילמתי גם על הפיצויים שקיבלתי לחשבון וגם על מה שלקחו לי מהפנסיה .
אני מודה לשי ולצוות משרד שלו.
ר.ל
הלכתי למס הכנסה וקיבלתי טופס לפנסיה, בפנסיה אמרו לי שזה לא טוב ואני צריך לשלם כמעט 50% מס , הלכתי לשי והוא מילא בקשה למס הכנסה , נתנו לי טופס כמו שצריך וקיבלתי את הפנסיה בסכום אחד בלי שקל מס.
רציתי להגיד תודה ושאני ממליץ 
מ.ד
במשך שנים הייתי עובדת מדינה , הייתי בטוחה שאני מסודרת , הגעתי לפנסיה וגיליתי שיש כל כך הרבה אפשרויות , ויש מלא טפסים ומיסים שצריך לשלם.
חברה שלי מנהלת בכירה בבנק המליצה לי לפנות למומחה ואכן שי עזר לי לקבל כל מה שמגיע לי .
אני מאוד מודה לשי ולצוות שלו שעזרו לי מאוד.
ע.ת
אני רואת חשבון כבר 30 שנה ואני ממליצה לכל לקוח שלי שעומד לפני פרישה לפנות לשי .
שי מקצוען אמיתי , משלב בצורה מייטבית בין העולם הפנסיוני לבין עולם המיסוי ודואג לתת ללקוחות יחס אישי ומקצועי , ובסופו של דבר חוסך להם הרבה מס .

דף הבית